Můj sen.
Nissan Skyline R33 GT-R |
Píše se rok 2006 a Ero po dlouholetém hledání z japonska dováží svého nového Skylina R33 GT-R s motorem RB26det, tedy motor přeplňovaný jedním (single) turbem, v sériové podobě disponující výkonem 305 koní. Erovi se to zdá málo, tak neváhá a ihned se pouští do přestavby:) Začíná se kompletně předělávat bodykit, interiér i motor. Předpokládaný výkon motoru po přestavbě má být někde okolo hranice 1000 koní. Auto se upravuje v UK, kam jeho majitel odjel za prací. Po přestavbě ale budeme moci Skylina potkávat i v Čechách. Krom nějakého toho boku má Ero zálibu ve sprintech, chystá se navštívit Mimoňské Války a zazávodit si. Chce také začít s amatérským závoděním do vrchu, takže se jistě máme na co těšit.
A co všechno tedy Erova R33 skrývá? Podvozkově na tom byl Skyline velice dobře již při koupi, tak Ero usoudil, že se nic měnit měnit nebude. O čem je vlastně řeč? O stavitelném podvozku JIC. Další zajímavostí jsou přední kotouče s průměrem 355mm, 8- pístkovými brzdiči a Mintex destičkami. Zadní brzdy na tom nejsou tak dobře jak přední, jsou prozatím sériové. V neposlední řadě nesmíme zapomenout na rozpěrnou tyč od firmy Top Secret.
V interieru najdeme v první řadě křiklavě červeně lakovaný bezpečnostní rám a skořepiny od firmy Bride v kombinaci červená/černá kůže. Zadní sedačky jsou spolu s tapecy nově potaženy ve stejné kombinaci kůže. Na motor budou dohlížet budíky Nismo a Greddy. Volant je od firmy Momo, opět v oblíbené kombinaci červená/černá.
Exterier už nemá se sériovým stavem karoserie Skylina moc společného. Přední i zadní nárazníky DO Luck, karbonová kapota s výdechy horkého vzduchu a 18´palcová černě lakovaná kola Nismo LM500 s extrémní šířkou 10,5 palců dodávají Skylinu neobyčejný vzhled. Obuté pneu Toyo R888 zajistí lepší trakci. Auto dostalo nový lak, který se opravdu povedl, skvělá práce.
Seznam motorových dílů
- Block has been bored to run 87mm pistons so displacement will be around/over 2.7L
- Early R32 Block (Strongest Nissan made)
- Block processed by Zentani Japan
- HKS 87mm forged piston kit (Brand new)
- Corillo forged Rods
- Balanced/lightened Crank
- ACL race bearings
- JUN oil pump
- Sump extension
- Adjustable pulleys
- ATI crank damper pulley
- Kevlar timing belt
- TRUST T88-38GK turbine (polished) biggest in T88 series
- Fuel rail (Make TBC)
- 1000cc injectors (Make TBC)
- Tomei Head gasket 1.2mm
- Fuel pump (either Bosh or HKS)
- Cam belt (Make TBC)
- Trust stainless steel manifold
- Trust Racing external wastegate
- Tomei 290/280 cams with 11.5 Lift!!
- Full extensively modified Head from Japan done by Zenatani
- Brand New Bronze valve guides
- HKS or a Tomei Gasket kit
- HKS FCON PRO ECU
- OS Giken Twin Plate Clutch
- 1000cc Injectors
- Tomei or HKS fuel Rail
- Twin Fuel Pumps
- NISMO adjustable fuel Regulator
- GReddy Radiator
- A/M intercooler
- Hard piping kit
- HKS super Dragger exhaust
Fotogalerie z přestavby, zejména stavby motoru:
Aktuální progress na motoru:
Dřívější foto: